Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane na twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

200 LAT TRADYCJI

Slider

Klasy 1e oraz 2i udały się do Czech aby tam zwiedzić piękne rejony tego kraju.

Cztery dni spędzone wspólnie były dla naszych uczniów okazją do integracji, ale przede wszystkim pozwoliły nam lepiej poznać bogactwo kulturowe naszych sąsiadów. W pierwszym dniu wyjazdu zwiedziliśmy malownicze miasteczko Kutna Hora, wpisane na listę UNESCO, z wspaniałym kościołem św. Barbary i niezwykłą kaplicą czaszek. Kolejne dwa dni to zwiedzanie zabytków Pragi - katedra św. Wita, Zamek Królewski czy most Karola - to tylko niektóre odwiedzone przez nas zakątki miasta. Męczący dzień zakończyliśmy rejsem po Wełtawie. Kolejnego dnia zwiedzanie zaczęliśmy od zwiedzania rynku staromiejskiego, następnie spacerowaliśmy po dawnej dzielnicy żydowskiej, placu Wacława, zobaczyliśmy Bramę Prochową i Uniwersytet Karola oraz wiele innych ciekawych miejsc. A na deser mieliśmy jeszcze niezwykłe jaskinie Morawskiego Krasu i spływ łódkami podziemną rzeką Punkvą. Teraz pozostały nam już piękne wspomnienia i plany kolejnych wojaży. Opiekunami grupy podczas wyjazdu byli: p. Elżbieta Filipowska, p. Ewa Wiaderny, p.Barbara Ptak oraz p. Bogusław Ptak